نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

طلب ۱۱۰میلیاردی پرسپولیس از وزارت ورزش

  • کد خبر: ۱۸۰۲۳۶
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
طلب ۱۱۰میلیاردی پرسپولیس از وزارت ورزش
باشگاه پرسپولیس از وزارت ورزش درخواست کرده که هر چه زودتر تکلیف ۱۱۰میلیاردتومان پولی که بابت بدهی‌های گذشته هزینه کرده، مشخص شود.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس برای رفتن به بورس باید همه بدهی‌هایش را از گذشته تا الان صاف می‌کرد و از این‌رو وزارت ورزش به عنوان مالک این باشگاه به سازمان خصوصی‌سازی تعهد داد که ۱۱۰میلیاردتومان بدهی باقیمانده این باشگاه را پرداخت کند. با فروش بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس، این باشگاه برای گرفتن صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کرد.


در این راه باز هم این ۱۱۰میلیارد بدهی پرسپولیس به طلبکارانش مشکل‌ساز شد و چون وزارت ورزش به تعهد خودش عمل نکرده بود، باشگاه پرسپولیس از پول فروش سهامش این مبلغ را پرداخت کرد و مجوز حرفه‌ای را هم گرفت. اما حالا بعد از گذشت چند ماه باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش خواستار این شده که هر چه زودتر تکلیف ۱۱۰میلیاردتومان پولی که بابت پرداخت بدهی‌های گذشته هزینه کرده مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->